FAQ

FAQ

DUMANDE FREQUENTI

A moda sustenibile ùn hè micca necessariamente amica per a tasca. I consumatori sò disposti à spende per u listessu articulu dispunibile in altrò per menu? A moda durevule hè solu una tendenza?

Ci hè parechje manere di esse durevule. Dunque, a cridenza chì a moda durevule hè di alta qualità, ùn hè micca vera. Sempre di più tessuti pruposti sò eculogichi è ùn anu micca necessariamente un prezzu più altu. Cum'è, u cotone organicu chì hè cultivatu è pruduttu è tintu senza etiche tossiche. Parechje volte, a più grande spesa hè in u modu di fabricazione.

Allora, a quistione diventa allora, sò e persone disposte à spende di più per un articulu chì hè fattu megliu?

Questa hè una quistione impurtante, perchè pò esse chì à l'iniziu l'articulu à prezzu più bassu hè attrattivu, ma quellu articulu ùn serà micca fattu di listessa manera, nè hè fattu per durà, prutege l'ambiente, è cunsiderà e persone chì anu fattu l'articulu.

Allora sò e persone disposte à saltà nantu à u carru di gratificazione ritardatu?

A moda sustenibile ùn hè micca una tendenza passante. A moda sustenibile hè in tendenza versu l'altezza, pianu, ma sicura, chì a ghjente cerca di piglià decisioni megliu è di cunsiderà l'ambiente è l'etica. L'ambiente hè in crisa. Quandu a ghjente diventa più cusciente, questu impattu direttamente nantu à i sforzi chì facenu per migliurà a so vita per se stessi è per l'altri, oghje è in futuru. Molte persone feghjanu induve hè fattu qualcosa è ciò chì hè fattu, ma quandu un articulu seducente salta à elle, u focu pò cambià. Alcune persone sò ferme nantu à l'acquistu di lucali, o fatti in i Stati Uniti d'America, cusì serà un cliente particulare. Certi volenu solu cumprà u cotone, allora hè un altru. Dunque, dipende veramente da a persona.

E catene di furnimentu à a moda sò spessu cusì cumplesse, chì hè in realtà abbastanza difficiule di sapè esattamente di cosa hè fattu u tessutu, è induve hè fattu in termini di origine, fabbricazione è produzzione. Hè per quessa chì a trasparenza hè cusì attraente per parechje persone. Dunque, i cunsumatori diventanu sempre più cuscenti. Hè in fasi iniziali. Se guardemu finu à quandu l'industria alimentaria hè ghjunta, ci rendimu contu, u listessu principia in moda. Cum'è u secondu più grande inquinatore dopu à u petroliu è u gasu, a moda hà una impurtanza particulare. Hè dinò una necessità di basa, cum'è l'alimentu, dunque ùn ci hè dubbitu chì i cunsumatori cuntrulleranu di più i vestiti. A ghjente volerà sapè perchè ci sò tante tossine in i so panni è perchè qualcunu pensa, hè bè.

VULEI TRAVALLÀ CON NOI?