Fashion for Good presenta una visione generale di l'imballaggi riutilizabili in moda

Fashion for Good, una piattaforma per l'innuvazione di a moda sustenibile, l'Università di Utrecht è a Coalition per l'Imballaggi Sostenibili, sò autori in cullaburazione di un libru biancu chì presenta una panoramica di l'imballaggi riutilizabili in l'industria di a moda. Fornisce considerazioni principali per l'adopzione à larga scala di imballaggi riutilizabili è mette in evidenza u so impattu pusitivu.

I risultati publicati in u documentu intitulatu 'U Rise of Packaging Reusable: Understanding the Impact and Mapping a Path to Scale' dimustranu u casu di impattu chjaru per l'imballaggi riutilizabili, presentendu in alcuni casi, una riduzione di più di 80 per centu in emissioni di CO2, è 87 per centu menu rifiuti di plastica, in pesu, paragunatu cù una alternativa à usu unicu. A carta mette in luce ancu u numeru di variabili chì ponu influenzà drasticamente l'impattu cumprese e distanze di trasportu, i tassi di ritornu è i tippi di imballaggi aduprati.

A crescita di u cummerciu elettronicu in l'industria di a moda, dighjà u più grande segmentu di u mercatu di e-cummerciu, accelera, stimolata da a chjusura di i magazini di mattoni è mortar per via di a pandemia. Cusì, a dumanda di imballi à usu unicu, è di generazione di rifiuti, cresce. Tuttavia, l'opzioni riutilizabili, chì anu da scopu di trasformà l'imballaggi da beni à usu unicu à beni multi-usu, sò stati implementati cum'è una alternativa sustenibile, hà dettu Fashion for Good in un comunicatu stampa.

«L'imballaggi riutilizabili sò una leva chiave per chjude u ciclu di i plastichi in l'industria di a moda. Speremu chì e scuperte in questu documentu servinu à cunvince l'industria chì a circularità hè realizabile oghje è aduprà questu cum'è un toolkit per cartografà u so percorsu per scalà soluzioni sustenibili ", hà dettu Katrin Ley, Fashion for Good.

L'imballaggio à usu unicu richiede l'estrazione di materie prime vergine per a so creazione è genera quantità enormi di rifiuti; una stima di 15 milioni di tunnellate in Europa in u 2018. Invece di esse scartate dopu avè ghjuntu à u cunsumadore, l'imballaggi riutilizabili sò restituiti è ricirculati in parechji viaghji. Facendu cusì, superanu alcuni di i prublemi di l'imballu à usu unicu è anu u potenziale per alleviare l'impatti ambientali di l'imballu in e-commerce.

Cù i contributi di Fashion for Good Brand Partners Otto è Zalando, oltre à innovatori di imballaggi riutilizzabili Limeloop, RePack è Returnity, u documentu mette in risaltu ancu studii di casi è cunsiderazioni chjave per a scala di imballaggi riutilizabili, hà dettu u comunicatu.

A carta hè stata iniziata da Fashion for Good in u quadru di a so iniziativa più larga affrontendu e sfide di l'imballu di plastica in l'industria di a moda.


Tempu di posta: Apr-27-2021