H&M introduce soluzioni di imballu sustenibili

U Gruppu H&M, una sucietà multinazionale svedese di vendita di vendita, hà introduttu un novu sistema di imballu di carta multi-marca chì hè riutilizzabile è riciclabile. Cù u shopping in ligna crescente in u mondu sanu è cù quellu rifiutu di plasticu, H&M sente u bisognu di truvà suluzioni per un imballu sustenibile. U scopu di sta nova suluzione hè di riduce u risicu di creà quelli rifiuti.

"Cù a Settimana Nera appena daretu à noi è e vacanze à u giru, e shopping in linea anu toccu u so piccu. È à causa di a pandemia chì hà ripresu questu annu, hè sicuru di dì chì u cummerciu elettronicu hè cambiatu per sempre. Ma mentre l'ordini in linea crescenu cum'è una tendenza globale generale, cusì hè u rifiutu di l'imballu. A maiò parte hè plastica chì finisce in discariche o in l'oceanu, avendu un impattu estremamente negativu annantu à u nostru pianeta ", hà dichjaratu H&M Group in un comunicatu stampa.

In l'industria di a moda, u plasticu hè unu di i più grandi sfidi. Ùn hè micca solu adupratu in materiali sintetici cum'è u poliester, ma ancu in appiccicose, appende tag, sacchetti di compra à usu unicu è polisacchi. Quandu si tratta di imballu, u plasticu hè in parte adupratu per prutege alcuni prudutti è prevene i rifiuti, ciò chì face ancu di più sfida di rimpiazzà. A quistione hè: Cumu pudemu impedisce l'imballaggi di diventà rifiuti stessi è à u listessu tempu furnì prudutti di prima qualità?

In i so centri di distribuzione in Paesi Bassi, UK, Svezia, Cina, Russia è Australia, milioni di pacchetti sò stati inviati à i clienti in u quadru di un test per soluzioni di imballu più sostenibili. Motivatu da a strategia di imballu è di diventà una urganizazione cumpletamente circulare, H&M Group hà sviluppatu un sistema di imballu multimarca cù sacchetti fatti di carta certificata. Una volta aperti, i sacchetti sò riciclabili.

In più, l'etichette di marca permettenu avà à e marche di u gruppu di esse più pertinenti cù a messageria, mentre chì i sacchetti anu un aspettu più pulitu è ​​più bellu. A so volta impedisce i pacchetti chì anu messi obsoleti nantu à elli, prevenendu un altru risicu di rifiuti.

«Stemu introducendu un tippu di imballu chì hè megliu sia per u cliente sia per l'ambiente. Ùn hè ancu à migliurà postu chì ci vole à cuntinuà à travaglià per rimpiazzà l'usu di u plasticu in tutta a nostra filiera logistica. Ma introducendu questu novu imballu multi-marca creemu un impattu tamantu rimpiazzendu u plasticu esterno cù una suluzione di carta. Si tratta di un picculu passu in un longu viaghju ", hà dettu in u comunicatu Hanna Lumikero, pruprietaria di u serviziu è rispunsevule di u novu sistema di imballu di H&M Group.

Finu à avà, a nova soluzione di imballu hè stata presentata à i clienti in COS, ARKET, Monki è Weekday. A marca H&M hà cuminciatu à implementallu in mercati selezziunati, è questu aumenterà solu durante i prossimi mesi è cun questu, ghjunghje à un gruppu ancu più grande di clienti in tuttu u mondu. À u principiu di u 2021, a marca & Altre Storie si uniranu à u nostru viaghju è spediranu i so ordini in ligna in imballi in carta riciclabile.

"Usemu una preziosa entrata da i nostri clienti per migliurà è sapemu chì sò felici di riceve i so ordini in imballaggi più sostenibili. In listessu tempu, simu impegnati à riduce u plasticu in tutta a nostra attività è a catena di valore. Hè per quessa chì metteremu in opera sta soluzione di imballu in tutte e nostre marche ", hà dettu Lumikero.

A soluzione di imballu aiuterà i Gruppi H&M à ghjunghje à l'ubbiettivi di a so strategia circulare per l'imballu, cumprendu a riduzione di l'imballaggi di 25 per centu è a cuncezzione di imballaggi riutilizzabili, riciclabili o compostabili entro u 2025. L'ubbiettivi sò allineati à l'impegnu Globale New Plastics Economy di a Fundazione Ellen MacArthur, è ancu à l'iniziativa Pack4Good di u Pattu di a Moda è di Canopy, è anu purtatu à u Gruppu H&M a rimozione di a maiò parte di i so sacchetti di cummerciu in plastica in i negozi di marche, sustituendu cù una opzione di carta certificata . Inseme cù altre azzioni, questu hà cuntribuitu à una riduzione di 4,7 per centu in l'imballaggi in plastica durante u 2019, chì supera i 1000 tunnellate di plastica. Mettendu in opera u novu pilotu di imballu, u gruppu H&M si avvicina per ghjunghje à questi obiettivi.


Tempu di posta: Feb-05-2021