A marca di abbigliamento outdoor Kathmandu annuncia un prughjettu di cartografia circolare

A marca di abbigliamento per esterni basata in Nuova Zelanda, Kathmandu, hà assuciatu cù The Renewal Workshop, un primu fornitore di soluzioni circolari, per avviare un prughjettu di cartografia circolare per furnisce prugrammi di rinnovu è di ricumerciu à i so clienti in futuro. A marca hà ancu urganizatu l'imprese di a moda in tuttu l'Australasia à unisce si à a riduzzione di i ghjetti tessili.

"Semu cuntenti di esse partenarii cù u Workshop di Rinnovu per travaglià inseme per fà a nostra parte à riduce i rifiuti tessili, è esse u primu di sperendu chì assai imprese in Australia è Nova Zelandia travagliinu versu a circularità. Questa partenariata hè un primu passu significativu per uttene u nostru scopu di sustenibilità 2025 di integrà i principii di l'ecunumia circulare in e nostre operazioni cummerciale ", hà dettu Reuben Casey, CEO di Kathmandu, secondu i media australiani.

 

"Cum'è una impresa chì si basa nantu à partenarii di marca cullaburativa è prugressiva è ancu un forte impegnu cumunu per a sustenibilità, ùn pudemu micca pensà à un cumpagnu megliu cà Kathmandu per esplorà u putenziale di e pratiche circolari attraversu u nostru prucessu di Cartografia Circulare", hà dettu Nicole Bassett , cofundatore, L'attellu di Rinnovu.

 

U partenariatu hè u primu di u so tippu furmatu per trattà i rifiuti tessili in a regione Australasia.


Tempu di posta: Apr-27-2021